EVO ŠTO ČITATELJE NAJVIŠE ZANIMA Pizza je uvjerljivo na prvom mjestu. Slijedi Michelin
Krajem srpnja ove godine objavili smo tekst o cijenama novootvorene zagrebačke pizzerie Dominos, franšize istoimenog globalnog lanca osnovanog u Sjedinjenim Državama. Taj je tekst doživio više od 110 tisuća pregleda s dosegom od 565.490 na Facebooku. Riječ je o našem uvjerljivo najčitanijem ovogodišnjem tekstu.
adsense_content_v3
I drugi tekstovi o pizzi odlično prolaze. Primjerice,nedavna zabilješka o pizzeriji Rumore u Labinu, dakle malom tržištu, već je treći dan među najčitanijim tekstovima na Kultu, pa će uskoro po broju pregleda stranica premašiti broj stanovnika ovog veoma lijepog istarskog gradića. A godišnje liste najboljih pizzeria redovito spadaju među najpopularnije tekstove uopće, s vrlo mnogo pregleda stranica i uglavnom šesteroznamenkastim dosegom na Facebooku.
Zanimljivo je da su na drugom mjestu tekstovi o Michelinu u Hrvatskoj, a zatim slijede burgeri, vijesti, “politički” tekstovi vezani uz stanje u turizmu ili PDV na ugostiteljstvo i tekstovi o tradicijskoj hrani poput sarmi i punjenih paprika. Premda su ćevapi najprodavaniji pojedinačni artikl u hrvatskom ugostiteljstvu, tekstovi o roštiljarnama gotovo nikad ne ulaze među tri ili četiri najčitanije objave u pojedinom mjesecu . Evo liste najčitanijih tematskih područja na Kultu Plave Kamenice
1. Pizze
2. Michelin
Dan kad se objavljuju Michelinove zvjezdice za Hrvatsku redovito je jedan od dva dana s največim čitanošću u godini. Interes ne posustaje još nekoliko dana, a doslovno svaka vijest o Michelinu u Hrvatskoj bilježi velike brojke.
3. Burgeri
4. Domaća restoranska scena
Vijesti o s domaće restoranske i vinske scene poput kuharskih transfera, otvaranja i zatvaranja restorana, Decanterovih nagrada za hrvatska vina, Flos Oleijevih nagrada za hrvatska ulja.
5. Liste
Liste najboljih ili najgorih restorana. hotela, vina, ulja, piva, restoranskih jela.
6. Tradicija
Tekstovi o tradicijskim jelima koja se redovito jedu kod kuće: sarme, punjene paprike, gulaši, pite od jabuka…
7. Turizam i “politika”
“Političke” vijesti; tekstovi o turizmu najbolje se čitaju u punoj sezoni, a čitanost ostalih politički kontekstualiziranih vijesti zavisi o konkretnom događaju. Proljetna vijest o inspekcijskoj odluci da zatvori Tekku zasad je treći najčitaniji tekst objavljen na Kultu ove godine.


