Stigli su Ballantine’s Light i Beefeater Light, s duplo manje alkohola
Pernod Ricard na najvećoj skali ulazi u rastuću no/low alcohol kategoriju. Upravo su lansirali Ballantine’s Light whisky i Beefeater Light gin. Oba ova masovna popularna pića dolaze s 20% ABV, otprilike dvostruko manje od originalnih verzija.

Ballantine’s i Beefeater Light prvo će prodavati u Španjolskoj jer je tamo glavno tržište ova dva brenda. U Španjolskoj prodaja low ABV destilata raste 50 posto godišnje. “Naši timovi već dugo rade na kreiranju destilata koji podražavaju razumnu konzumaciju bez kompromitiranja okusa. Zahvaljujući njihovim naporima, ljubitelji gina i scotcha sada u ovim pićima mogu uživati na novi način, “izjavio je predsjednik i direktor Chivas Brothersa Jean-Christophe Coutures. Ballantine’s Light potpisuje njihov master blender Sandy Hyslop, a Beefeater Light majstor destiler Desmond Payne. Prodavat će se za 12 do 14 eura.


