Na tržište je stigao prvi hrvatski hard seltzer, Wai Moment Zagrebačke pivovare
Na hrvatsko je tržište stigao prvi domaći hard selzer, Wai Moment Zagrebačke pivovare. Lansirao ga je njihov vlasnik Molson Coors, koji će prvi na svijetu testirati hard seltzere u većini zemalja Srednje i Istočne Europe. Hard seltzeri su relativno nova kategorija proizvoda koja podjednako munjevito raste u industrijskim i craft varijantama.
adsense_content_v3
Rast prodaje hard seltzera, gaziranih voda s okusom i alkoholom, na američkom tržištu mjeri se u troznamenkastim stopama i njihova se popularnost brzo širi svijetom. Procjenjuje se da će u idućih pet godina tržište hard setlzera narasti na 14,5 milijuna dolara. Najpopularniji brend hard seltzera i pokretač ovog trenda je White Claw.
Kako se proizvode
Hard seltzeri prodaju se u limenkama, ali za razliku od miješanih pića i prebatched koktela, ne proizvode se s destilatima poput gina ili votke, već se u gaziranu mineralnu vodu dodaje čisti alkohol od šećerne trske ili ječma. Hard seltzeri osvježavaju kao voda, imaju alkohola koliko i pivo, okus sličan koktelima, a nemaju kalorija, glutena i ni ostalih trenutno nepoželjnih elemenata.
Zašto su hard seltzeri popularni
Zahvaljujući dobrom brendingu, marketingu i sastavu, hard seltzeri su se uspjeli nametnuti kao nešto zdravija alternativa alkoholnim pićima. Idealno se uklapaju u lifestyle velikog dijela publike, kao piće poslije treninga, za outdoor aktivnosti, pijenje u hodu preko dana i slično. Hard seltzeri uveli su alkohol u društvene situacije u kojima je prije bio neprihvatljiv, što je marketinški gledano povijesni pothvat. Ne treba zanemariti ni verstilnost, u kratkom vremenu na tržištu su se namnožili deseci vrsta hard seltzera, s maštovitim okusima i još maštovitijim brendingom.
Wai Moment (wai na havajskom znači voda i izvor života) dolazi u tri okusa, limeta, menta i tropsko i bobičasto voće, ima 4 posto alkohola, prirodne arome, proizvodi se bez umjetnih boja i konzervanska, veganski je i bezglutenski proizvod. Kao bazu koristi fermentiranu jabučnu bazu (voćno vino), gaziranu vodu i arome. Ima manje od 99 kalorija po limenci.


