Lidl tvrdi da proizvodi craft kruh. Vrijeme ja da se zabrani riječ craft, osim kad je riječ o pivovarama
Lidl je najveći europski prodavač industrijske hrane. Lidl je diskonter, koji već desetljećima simbolizira masovnu, najšire dostupnu hranu. Lidl je upravo počeo reklamirati craft kruh. Ne postoji ništa nesklapnije i smješnije nego kad se diskontni lanac supermarketa fura na craft. To je jednako komično kao da Jelena Rozga tvrdi da je punkerica.
adsense_content_v3
Lidl, naravno, pokušava brzometno profitirati na masovnoj upotrebi riječi craft (zanat, vještina) koja ima sve šire pozitivne konotacije na tržištu. Lidl u svemu tome namjerno laže, jer nešto tako masovno kao Lidl ne može biti craft: to je kao da cigarete, benzin ili Coca Colu proglasite craftom.
Lidlova kampanja za craft kruh pokazala je, zapravo, koliko je riječ craft prostituirana i neupotrebljiva. Zato predlažrmo da svi odgovorni zanatski proizvođači hrane i jakih pića odustanu od uporabe riječi craft (osim ako ne žele da ih se povezuje s diskontnim supetmarketima) i da craft ostavimo ondje gdje zaista pripada, dakle u svijet neindustrijskih, karakternih piva.


